Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace magisterskie
- Motywacja do pracy i zjawisko wypalenia zawodowego wśród nauczycieli. Studium przypadku
- Presja egzaminu maturalnego w doświadczeniu uczniów szkół ponadpodstawowych
- Autorytaryzm rodziców w opinii dorosłych dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych. Studium przypadku
- Poczucie osamotnienia uczniów w środowisku szkolnym w opinii młodzieży licealnej
2024
Prace magisterskie
- Rozwój pasji w okresie dzieciństwa a poczucie koherencji w życiu dorosłym w świetle badań własnych
- Integralny rozwój uczniów w świetle oddziaływań edukacyjnych w Liceum Ogólnokształcącym w Żelechowie
2023
Rozprawy doktorskie
- Edukacja obywatelska wychowanków schronisk dla nieletnich w kontekście działań resocjalizacyjnych. Studium teoretyczno-empiryczne
Prace magisterskie
- Ojcostwo w planach mężczyzn w okresie wczesnej dorosłości w świetle badań własnych
- Zaburzenia odżywiania młodzieży korzystającej z portali społecznościowych. Studium przypadku
- Znaczenie narzeczeństwa w przygotowaniu do zawarcia sakramentalnego małżeństwa w opinii młodzieży akademickiej
- Próby samobójcze wśród młodzieży w opinii nauczycieli szkół średnich
2022
Prace magisterskie
- Współpraca rodziców z nauczycielami w przeciwdziałaniu niepowodzeniom szkolnym uczniów klas 7 i 8 szkoły podstawowej
- Znaczenie mediów społecznościowych w relacjach interpersonalnych studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Rola kuratora sądowego w procesie resocjalizacji nieletnich na podstawie badań własnych
- Respektowanie podmiotowości uczniów przez nauczycieli w opinii młodzieży szkół licealnych.
2021
Prace magisterskie
- Motywacje i doświadczenia w pracy opiekuńczo-wychowawczej matek SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku
- Zjawisko cyberprzemocy wśród młodzieży szkół średnich w świetle badań własnych.
2020
Prace magisterskie
- Taniec jako czynnik wspomagający samowychowanie młodzieży
- Rodzinne i rówieśnicze uwarunkowania zachowań ryzykownych wśród uczniów klas 7 i 8 szkoły podstawowej
- Znaczenie Portali Społecznościowych w upowszechnianiu zachowań prozdrowotnych w opinii młodzieży licealnej