Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Rozwój pasji w okresie dzieciństwa a poczucie koherencji w życiu dorosłym w świetle badań własnych
- Integralny rozwój uczniów w świetle oddziaływań edukacyjnych w Liceum Ogólnokształcącym w Żelechowie
2023
Rozprawy doktorskie
- Edukacja obywatelska wychowanków schronisk dla nieletnich w kontekście działań resocjalizacyjnych. Studium teoretyczno-empiryczne
Prace magisterskie
- Ojcostwo w planach mężczyzn w okresie wczesnej dorosłości w świetle badań własnych
- Zaburzenia odżywiania młodzieży korzystającej z portali społecznościowych. Studium przypadku
- Znaczenie narzeczeństwa w przygotowaniu do zawarcia sakramentalnego małżeństwa w opinii młodzieży akademickiej
- Próby samobójcze wśród młodzieży w opinii nauczycieli szkół średnich
2022
Prace magisterskie
- Współpraca rodziców z nauczycielami w przeciwdziałaniu niepowodzeniom szkolnym uczniów klas 7 i 8 szkoły podstawowej
- Znaczenie mediów społecznościowych w relacjach interpersonalnych studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Rola kuratora sądowego w procesie resocjalizacji nieletnich na podstawie badań własnych
- Respektowanie podmiotowości uczniów przez nauczycieli w opinii młodzieży szkół licealnych.
2021
Prace magisterskie
- Motywacje i doświadczenia w pracy opiekuńczo-wychowawczej matek SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku
- Zjawisko cyberprzemocy wśród młodzieży szkół średnich w świetle badań własnych.
2020
Prace magisterskie
- Taniec jako czynnik wspomagający samowychowanie młodzieży
- Rodzinne i rówieśnicze uwarunkowania zachowań ryzykownych wśród uczniów klas 7 i 8 szkoły podstawowej
- Znaczenie Portali Społecznościowych w upowszechnianiu zachowań prozdrowotnych w opinii młodzieży licealnej
- Wspieranie integralnego rozwoju i wychowania dziecka metodą tutoringu przez wolontariuszy "Akademii Przyszłości"
2019
Prace magisterskie
- Grupa rówieśnicza w rozwoju społecznym uczniów w okresie adolescencji. W świetle badań własnych
- Autorytet rodziców w wychowaniu młodzieży klas VII i VIII szkoły podstawowej. W świetle badań własnych
- Doświadczenie przemocy a poczucie własnej wartości u dziewcząt przebywających w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Podgłębokim. Studium przypadku