Gotowość szkolna dzieci radomskich przedszkoli – analiza wyników badań
[The school-readiness of children of Radom nursery schools - the analysis of findings]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Kinga Deć, Ewa Fiołna, Magdalena Ciesielska-Dwojak
Miejsce: Radom
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: .) Przedszkolaki idą do szkoły. Diagnoza gotowości szkolnej dzieci pięcioletnich i sześcioletnich radomskich przeszkoli
Redaktorzy: Piotr Magier, Andrzej Łuczyński
Strony od-do: 155-192
Słowa kluczowe: rodzina, szkoła, dzieci, przedszkole, dojrzałość, gotowość szkolna



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Andrzej Łuczyński and Kinga Deć and Ewa Fiołna and Magdalena Ciesielska-Dwojak",
title = "Gotowość szkolna dzieci radomskich przedszkoli – analiza wyników badań",
journal = "",
year = "2012",
pages = "155-192"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łuczyński, A. and Kinga Deć and Ewa Fiołna and Magdalena Ciesielska-Dwojak(2012). Gotowość szkolna dzieci radomskich przedszkoli – analiza wyników badań. , 155-192.