Agnieszka Łukasik-Turecka

2015

Prace licencjackie
  • Narzędzia komunikowania politycznego samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku w Lublinie
  • Profile kandydatów na Prezydenta Miasta Lublin na Facebooku w samorządowej kampanii wyborczej 2014 roku
  • Internet jako narzędzie komunikowania politycznego w samorządowej kampanii wyborczej na Lubelszczyźnie w 2014 roku
  • Wizerunek Władimira Putina na łamach polskich tygodników opiniotwórczych w dobie kryzysu ukraińskiego
  • Internetowa reklama wyborcza w kampanii do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku w Polsce
  • Zewnętrzna reklama wyborcza w trakcie samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku w Lublinie
  • Reklama komercyjna a reklama polityczna i wyborcza. Analiza porównawcza
  • Telewizyjna reklama wyborcza na przykładzie spotów emitowanych w TVP Lublin w trakcie samorządowej kampanii wyborczej w 2014 roku
  • Wizerunek Dmitrija Miedwiediewa na łamach polskich tygodników opiniotwórczych w okresie jego prezydentury.

2013

Prace licencjackie
  • Kreowanie wizerunku medialnego Władimira Putina
  • Parlamentarna kampania wyborcza partii: Platforma Obywatelska oraz Prawo i Sprawiedliwość w 2007 roku.
  • Parlamentarna kampania wyborcza 2005 roku w Polsce
  • Parlamentarna kampania wyborcza partii Prawo i Sprawiedliwość w 2011 roku.
  • Audytywna reklama wyborcza na przykładzie spotów emitowanych w Programie III Polskiego Radia w parlamentarnej kampanii wyborczej 2011 roku
  • Marketing polityczny w prezydenckiej kampanii wyborczej Baracka Obamy w 2012 roku
  • Kształtowanie się przywództwa politycznego na przykładzie Janusza Palikota
  • Wizerunek medialny Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego przed i po katastrofie smoleńskiej

2012

Prace licencjackie
  • Kampania wyborcza partii "Polska Jest Najważniejsza" w VI okręgu wyborczym w wyborach parlamentarnych 2011 roku
  • Wizerunek medialny Andrzeja Leppera i Janusza Palikota. Analiza porównawcza
  • Wizerunek medialny Janusza Palikota