Agnieszka Łukasik-Turecka

Społeczne postrzeganie metody door-to-door
[Public Perception of the Door-to-Door Method]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Political Preferences (ISSN: 2450-873X)
Rok wydania: 2016
Numer czasopisma: 12
Strony od-do: 181-198
Streszczenie: Przedmiotem niniejszego tekstu są opinie Polaków na temat metody prowadzenia kampanii wyborczej polegającej na odwiedzinach osoby kandydującej w wyborach lub jej przedstawiciela bezpośrednio w domach wyborców (metoda door-to-door czyli „od drzwi do drzwi”). W przypadku opisywanego w niniejszym artykule badania, celem było sprawdzenie, czy metoda door-to-door jest uznawana przez wyborców za pomocną kandydatowi biorącemu udział w wyborach i na ile wyborcy są skłonni przyjąć z wizytą w swoich domach kandydata prowadzącego kampanię wyborczą.
Słowa kluczowe: metoda door-to-door, kampania wyborcza
Dostęp WWW: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/pfigshare-u-files/6700392/PreferencjePolityczne122016_11ukasikTurecka.pdf
DOI: 10.6084/m9.figshare.4128975



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Społeczne postrzeganie metody door-to-door",
journal = "Political Preferences",
year = "2016",
number = "12",
pages = "181-198"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2016). Społeczne postrzeganie metody door-to-door. Political Preferences, 12, 181-198.