Agnieszka Łukasik-Turecka

Audytywna reklama wyborcza na przykładzie nieodpłatnych audycji komitetów wyborczych w Polskim Radiu Lublin (wybory parlamentarne 2011 roku)
[Auditive Election Campaign Advertising on the Example of Free of Charge Election Committees Broadcasts on Polish Radio Lublin (Parliamentary Elections 2011)]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2013
Tytuł publikacji: Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy = Contemporary conditions of promotion and advertising
Redaktorzy: Artur Jan Kukuła
Strony od-do: 167-183
Streszczenie: Artykuł traktuje o audytywnej reklamie wyborczej na przykładzie nieodpłatnych audycji komitetów wyborczych w Polskim Radiu Lublin w ramach kampanii przed wyborami parlamentarnymi w 2011 r. Ten typ reklamy nie może konkurować z reklamą audiowizualną, czy nawet wizualną. Mimo to niewiele komitetów wyborczych rezygnuje z szansy zdobycia głosów wyborców dla swoich kandydatów również poprzez reklamę audytywną, zwłaszcza, jeśli w spółkach radiofonii publicznej emisja reklam wyborczych jest nieodpłatna. Artykuł pokazuje, w jaki sposób partie i kandydaci wykorzystali możliwość zdobycia głosów wyborców na antenie radia.
Słowa kluczowe: audytywna reklama wyborcza, parlamentarna kampania wyborcza 2011, Radio Lublin



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Audytywna reklama wyborcza na przykładzie nieodpłatnych audycji komitetów wyborczych w Polskim Radiu Lublin (wybory parlamentarne 2011 roku)",
journal = "",
year = "2013",
pages = "167-183"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2013). Audytywna reklama wyborcza na przykładzie nieodpłatnych audycji komitetów wyborczych w Polskim Radiu Lublin (wybory parlamentarne 2011 roku). , 167-183.