Agnieszka Łukasik-Turecka

Reklama wyborcza na łamach wybranych tygodników społeczno-politycznych w okresie prezydenckich kampanii wyborczych w Polsce w latach 1990-2005
[Election Campaign in the Papers of Selected Social-Political Weeklies in the Period of Presidential Election Campaigns in Poland in the Years 1990-2005]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2010
Tytuł publikacji: Reklama w społeczeństwie. Społeczeństwo w reklamie
Redaktorzy: Agnieszka Łukasik-Turecka
Strony od-do: 87-94



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Reklama wyborcza na łamach wybranych tygodników społeczno-politycznych w okresie prezydenckich kampanii wyborczych w Polsce w latach 1990-2005",
journal = "",
year = "2010",
pages = "87-94"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2010). Reklama wyborcza na łamach wybranych tygodników społeczno-politycznych w okresie prezydenckich kampanii wyborczych w Polsce w latach 1990-2005. , 87-94.