Agnieszka Łukasik-Turecka

Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza dzienników: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”
[Content Categories in Publications Concerning the Presidential Election Campaign in 2005. The Analysis of the Dailies Gazeta Wyborcza and Rzeczpospolita]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Toruń
Rok wydania: 2010
Tytuł publikacji: Prawne, ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości
Redaktorzy: Patrycja Dudek, Michał Kuś
Strony od-do: 467-479



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza dzienników: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”",
journal = "",
year = "2010",
pages = "467-479"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2010). Kategorie treściowe w publikacjach dotyczących prezydenckiej kampanii wyborczej z 2005 roku. Analiza dzienników: „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita”. , 467-479.