Agnieszka Łukasik-Turecka

Elections to the European Parliament in 2019 on Billboards – about the Outdoor Election Advertisement. Based on the Example of the City of Lublin

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Wschodni Rocznik Humanistyczny (ISSN: 1731-982X)
Rok wydania: 2019
Tom: 16
Numer czasopisma: 4
Strony od-do: 7-18
Słowa kluczowe: eurowybory 2019, Parlament Europejski, komunikowanie polityczne, reklama zewnętrzna, reklama wyborcza
Dostęp WWW: http://wrh.edu.pl/wp-content/uploads/2019/12/wrh_2019_no4_001.pdf
DOI: 10.36121/alukasik.16.2019.4.007



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Agnieszka Łukasik-Turecka",
title = "Elections to the European Parliament in 2019 on Billboards – about the Outdoor Election Advertisement. Based on the Example of the City of Lublin",
journal = "Wschodni Rocznik Humanistyczny",
year = "2019",
number = "4",
pages = "7-18"
}

Cytowanie w formacie APA:
Łukasik-Turecka, A. (2019). Elections to the European Parliament in 2019 on Billboards – about the Outdoor Election Advertisement. Based on the Example of the City of Lublin. Wschodni Rocznik Humanistyczny, 4, 7-18.