2024

Prace magisterskie
  • Związek pomiędzy poczuciem lokalizacji kontroli i motywacją osiągnięć a preferowanym sposobem rozgrywki w drużynowych grach online. Badanie graczy Multiplayer Online Battle Arena League of Legends
  • Perspektywa temporalna, a lęk przed pandemią COVID-19. Badania retrospektywne
  • Tendencje uwagowe i style przywiązania. Moderacyjna rola wrażliwości na przetwarzanie sensoryczne
  • Związek między stresem pracowniczym i wydajnością pracowników. Mediacyjna rola intensywności korzystania z mediów społecznościowych
  • Równowaga praca - dom a satysfakcja z pracy w grupach pokoleniowych Y i Z
  • Związek motywacji osiągnięć i wypalenia zawodowego. Mediacyjna rola osobowości
  • Osobowość wysoko wrażliwa, style przywiązania w relacjach partnerskich i postawy rodzicielskie
  • Związek problematycznego korzystania z portali społecznościowych i osobowości wysoko wrażliwej. Mediacyjna rola odczuwanego stresu
  • Uprawianie sportu wyczynowego a sposoby radzenia sobie ze stresem. Badania młodzieży
  • Osobowość wysoko wrażliwa, style radzenia sobie ze stresem i postrzegane wsparcie wśród uczniów szkół średnich

2022

Rozprawy doktorskie
  • Wybrane determinanty postaw kredytobiorców wobec własnego zadłużenia
Prace magisterskie
  • Związek cech ciemnej triady z postrzeganą atrakcyjnością interpersonalną przy wyborze partnera
  • Rola osobowości i poczucia własnej wartości u sprawców cyberprzemocy
  • Dopóki smartfon nas nie rozłączy: Rola phubbingu w satysfakcji ze związku oraz poczuciu własnej wartości
  • Rola work-life balance w satysfakcji z pracy i przywiązaniu do organizacji u osób pracujących zdalnie
  • Moderacyjna rola regulacji emocji w związku między narcyzmem i cyberprzemocą
  • Satysfakcja w związku a poczucie izolacji społecznej w czasie pandemii Covid-19. Mediacyjna rola osobowości
  • Rola samotności w związku między percepcją czasu i uzależnieniem od mediów społecznościowych
  • Korzystanie z mediów społecznościowych a poziom aktywności fizycznej młodzieży w wieku 13-15 lat
  • Phubbing i FoMO jako mediator związku między uzależnieniem od mediów społecznościowych i poziomem samooceny