Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Związek pomiędzy poczuciem lokalizacji kontroli i motywacją osiągnięć a preferowanym sposobem rozgrywki w drużynowych grach online. Badanie graczy Multiplayer Online Battle Arena League of Legends
- Perspektywa temporalna, a lęk przed pandemią COVID-19. Badania retrospektywne
- Tendencje uwagowe i style przywiązania. Moderacyjna rola wrażliwości na przetwarzanie sensoryczne
- Związek między stresem pracowniczym i wydajnością pracowników. Mediacyjna rola intensywności korzystania z mediów społecznościowych
- Równowaga praca - dom a satysfakcja z pracy w grupach pokoleniowych Y i Z
- Związek motywacji osiągnięć i wypalenia zawodowego. Mediacyjna rola osobowości
- Osobowość wysoko wrażliwa, style przywiązania w relacjach partnerskich i postawy rodzicielskie
- Związek problematycznego korzystania z portali społecznościowych i osobowości wysoko wrażliwej. Mediacyjna rola odczuwanego stresu
- Uprawianie sportu wyczynowego a sposoby radzenia sobie ze stresem. Badania młodzieży
- Osobowość wysoko wrażliwa, style radzenia sobie ze stresem i postrzegane wsparcie wśród uczniów szkół średnich
2022
Rozprawy doktorskie
- Wybrane determinanty postaw kredytobiorców wobec własnego zadłużenia
Prace magisterskie
- Związek cech ciemnej triady z postrzeganą atrakcyjnością interpersonalną przy wyborze partnera
- Rola osobowości i poczucia własnej wartości u sprawców cyberprzemocy
- Dopóki smartfon nas nie rozłączy: Rola phubbingu w satysfakcji ze związku oraz poczuciu własnej wartości
- Rola work-life balance w satysfakcji z pracy i przywiązaniu do organizacji u osób pracujących zdalnie
- Moderacyjna rola regulacji emocji w związku między narcyzmem i cyberprzemocą
- Satysfakcja w związku a poczucie izolacji społecznej w czasie pandemii Covid-19. Mediacyjna rola osobowości
- Rola samotności w związku między percepcją czasu i uzależnieniem od mediów społecznościowych
- Korzystanie z mediów społecznościowych a poziom aktywności fizycznej młodzieży w wieku 13-15 lat
- Phubbing i FoMO jako mediator związku między uzależnieniem od mediów społecznościowych i poziomem samooceny