Renata Kołodziejczyk

Umiejętności komunikacyjne dziecka z prelingwalnym uszkodzeniem słuchu bilateralnie implantowanego. Studium przypadku
[Communication Skills of a Child With Implanted Bilateral Prelingual Hearing. Case Study]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Logopedia (ISSN: 0459-6935)
Współautorzy: Aleksandra Krystyna Borowicz, Agnieszka Kaproń
Rok wydania: 2023
Strony od-do: 249-272
Słowa kluczowe: dziecko z uszkodzonym słuchem; prelingwalne uszkodzenie słuchu, bilateralna implantacja, implant ślimakowy, umiejętności komunikacyjne, rehabilitacja, diagnoza logopedyczna



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Renata Kołodziejczyk and Aleksandra Krystyna Borowicz and Agnieszka Kaproń",
title = "Umiejętności komunikacyjne dziecka z prelingwalnym uszkodzeniem słuchu bilateralnie implantowanego. Studium przypadku",
journal = "Logopedia",
year = "2023",
pages = "249-272"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kołodziejczyk, R. and Aleksandra Krystyna Borowicz and Agnieszka Kaproń(2023). Umiejętności komunikacyjne dziecka z prelingwalnym uszkodzeniem słuchu bilateralnie implantowanego. Studium przypadku. Logopedia, 249-272.