"Jak się to pismo niejasne wykłada". Z problemów lektury "Króla-Ducha".
["How is unclear writing expounded". On the problem of reading "King-Spirit".]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Nazwa konferencji: "Król-Duch" Juliusza Słowackiego. Tekst - dzieje lektury - interpretacje - konteksty komparatystyczne
Miejsce: Kraków-Białystok
Rok wydania: 2020
Tytuł publikacji: Studia o "Królu-Duchu" Juliusza Słowackiego
Redaktorzy: Michał Kuziak, Jarosław Ławski
Tom: 4
Strony od-do: 203-214
Słowa kluczowe: "Król-Duch", epos, lektura, ciemność, fragmentaryzm, mitologizm, forma, styl, mistycyzm, metempsychoza, nauka genezyjska



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Włodzimierz Toruń",
title = "''Jak się to pismo niejasne wykłada''. Z problemów lektury ''Króla-Ducha''.",
journal = "",
year = "2020",
pages = "203-214"
}

Cytowanie w formacie APA:
Toruń, W. (2020). "Jak się to pismo niejasne wykłada". Z problemów lektury "Króla-Ducha". , 203-214.