Valores y usos del presente de indicativo en español y en polaco desde la perspectiva de una gramática didáctica
[Uses of Present Tense in Spanish and Polish from the Point of View of Didactic Grammar]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2012
Tytuł publikacji: Użycie czasu teraźniejszego w języku hiszpańskim i polskim z perspektywy gramatyki dydaktycznej
Redaktorzy: Urszula Paprocka-Piotrowska, Magdalena Sowa
Tom: 3
Strony od-do: 43-49
Streszczenie: Użycie czasu teraźniejszego w języku hiszpańskim i polskim z perspektywy gramatyki dydaktycznej
Słowa kluczowe: lingwistyka stosowana,gramatyka dydaktyczna, temporalność, nauczanie języka hiszpańskiego jako języka obcego



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Tomasz Niestorowicz",
title = "Valores y usos del presente de indicativo en español y en polaco desde la perspectiva de una gramática didáctica",
journal = "",
year = "2012",
pages = "43-49"
}

Cytowanie w formacie APA:
Niestorowicz, T. (2012). Valores y usos del presente de indicativo en español y en polaco desde la perspectiva de una gramática didáctica. , 43-49.