Sylwia Niewczas

Psychologia pozytywna w glottodydaktyce – kontekst nauczania/uczenia się seniorów
[Positive psychology in the teaching/learning of foreign languages to older adults. ]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Łódź
Rok wydania: 2022
Tytuł publikacji: Aktywizacja-innowacja-inspiracja w (glotto)dydaktyce
Redaktorzy: Michalina Pokorska Beata Grochala Małgorzata Syrek
Strony od-do: 101-112



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Sylwia Niewczas",
title = "Psychologia pozytywna w glottodydaktyce – kontekst nauczania/uczenia się seniorów",
journal = "",
year = "2022",
pages = "101-112"
}

Cytowanie w formacie APA:
Niewczas, S. (2022). Psychologia pozytywna w glottodydaktyce – kontekst nauczania/uczenia się seniorów. , 101-112.