Proces aplikacji myśli pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego we współczesnej edukacji w Polsce i na świecie – efekt synergii teorii i praktyki pedagogicznej
[The process of applying Edmund Bojanowski’s pedagogical thought in contemporary education in Poland and around the world – the effect of the synergy of pedagogical theory and practice]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Edukacja (ISSN: 0239-6858)
Rok wydania: 2024
Numer czasopisma: 2022, 2(161)
Strony od-do: 15-29
Streszczenie: Celem artykułu jest ukazanie przebiegu i zakresu procesu udostępniania i wdrażania podstaw teoretycznych i materiałów metodycznych według koncepcji pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego we współczesnej edukacji w Polsce i na świecie.
Słowa kluczowe: Edmund Bojanowski, myśl pedagogiczna, aplikacja, podstawy teoretyczne, praktyka pedagogiczna
Dostęp WWW: https://ibe.edu.pl/pl/edukacja-archiwum/edukacja-2022/edukacja-02-161-2024
DOI: 10.24131/3724.220202
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Maria Opiela",
title = "Proces aplikacji myśli pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego we współczesnej edukacji w Polsce i na świecie – efekt synergii teorii i praktyki pedagogicznej",
journal = "Edukacja",
year = "2024",
number = "2022, 2(161)",
pages = "15-29"
}
Cytowanie w formacie APA:
Opiela, M. (2024). Proces aplikacji myśli pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego we współczesnej edukacji w Polsce i na świecie – efekt synergii teorii i praktyki pedagogicznej. Edukacja, 2022, 2(161), 15-29.