2005

Prace magisterskie
  • Osobowość twórcy w świetle teorii Analizy Transakcyjnej E. Berne.
  • Środowisko wychowawcze a zachowania agresywne u młodzieży w wieku gimnazjalnym.
  • Kryzys wartości u uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
  • Sytuacja domowa i szkolna dziecka wychowującego się w rodzinie alkoholowej.
  • Przyczyny niepowodzeń i sukcesów szkolnych w opinii uczniów gimnazjum.
  • Rola Środowiskowego Domu Samopomocy w życiu osób z upośledzieniem umysłowym.
  • Obraz siebie a percepcja osób o zróżnicowanym poziomie inteligencji.
  • Opinie na temat mądrości w różnych okresach życia.
  • Samoświadomość u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych.
  • Zdolności twórcze a osiągnięcia szkolne uczniów w klasach gimnazjalnych.
  • Motywy podejmowania działalności przez wolontariuszy.
  • Niektóre psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych i pozaszkolnych.
  • Struktura znaczeń w improwizacji u muzyków jazzowych.
  • Percepcja postaw społecznych wobec młodzieży z grup subkulturowych.
  • Postawy nauczycieli wobec uczniów niepełnosprawnych.
  • System wartości a zachowania agresywne u uczniów klas licealnych.

2004

Rozprawy doktorskie
  • ,,Zainteresowania zawodowe i ich wybrane psychospołeczne korelaty u młodzieży z upośledzeniem umysłowym"
Prace magisterskie
  • Formy spedzania wolnego czasu przez uczniów szkół wiejskich
  • Charakterystyka wybranych zachowań społecznych dzieci w wieku przedszkolnym
  • Obraz siebie u osób mieszkających w Domach Pomocy Społecznej