Wypromowane prace dyplomowe
2005
Prace magisterskie
- Osobowość twórcy w świetle teorii Analizy Transakcyjnej E. Berne.
- Środowisko wychowawcze a zachowania agresywne u młodzieży w wieku gimnazjalnym.
- Kryzys wartości u uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych.
- Sytuacja domowa i szkolna dziecka wychowującego się w rodzinie alkoholowej.
- Przyczyny niepowodzeń i sukcesów szkolnych w opinii uczniów gimnazjum.
- Rola Środowiskowego Domu Samopomocy w życiu osób z upośledzieniem umysłowym.
- Obraz siebie a percepcja osób o zróżnicowanym poziomie inteligencji.
- Opinie na temat mądrości w różnych okresach życia.
- Samoświadomość u osób o zróżnicowanym poziomie zdolności twórczych.
- Zdolności twórcze a osiągnięcia szkolne uczniów w klasach gimnazjalnych.
- Motywy podejmowania działalności przez wolontariuszy.
- Niektóre psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych i pozaszkolnych.
- Struktura znaczeń w improwizacji u muzyków jazzowych.
- Percepcja postaw społecznych wobec młodzieży z grup subkulturowych.
- Postawy nauczycieli wobec uczniów niepełnosprawnych.
- System wartości a zachowania agresywne u uczniów klas licealnych.
2004
Rozprawy doktorskie
- ,,Zainteresowania zawodowe i ich wybrane psychospołeczne korelaty u młodzieży z upośledzeniem umysłowym"
Prace magisterskie
- Formy spedzania wolnego czasu przez uczniów szkół wiejskich
- Charakterystyka wybranych zachowań społecznych dzieci w wieku przedszkolnym
- Obraz siebie u osób mieszkających w Domach Pomocy Społecznej