2006

Prace magisterskie
  • Potrzeba poszukiwania doznań a style myślenia
  • Współpraca nauczycieli z rodzicami szkoły podstawowej i jej wpływ na osiągnięcia szkolne uczniów.
  • Poczucie jakości życia oraz radzenie sobie ze stresem u osób bezrobotnych
  • Altruizm a podejmowanie działalności w wolontariacie.
  • Wybrane cechy środowiska rodzinnego uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych w klasach gimnazjalnych I-III.
  • Funkcjonowanie jedynaków w społeczności szkolnej.
  • Poczucie sensu życia u osób piszących wiersze.
  • Pozycja społeczna ucznia zdolnego w klasie szkolnej.
  • Autorytet nauczyciela w opiniach uczniów gimnazjum.
  • Poziom myślenia twórczego a preferencje komizmu.
  • Oczekiwania kobiet i mężczyzn wobec miłości.
  • Wyobrażenie własnego małżeństwa i rodziny w badaniach młodzieży ponadgimnazjalnej.
  • Poczucie sensu życia u osób w podeszłym wieku uzdolnionych twórczo
  • Stereotyp osoby twórczej w percepcji różnych grup zawodowych.
  • Poczucie piękna u mężczyzn i kobiet. Badania porównawcze.
  • Znaczenie Internetu w opinii młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych.
  • Specyfika relacji z osobami z upośledzeniem umysłowym a postawy wobec nich.
  • Zjawisko agresji i formy jej przeciwdziałania wśród uczniów gimnazjum.
  • Atrakcyjność subkulturowych wzorów postępowania w percepcji młodzieży.
  • Agresja u młodzieży a środowisko zamieszkania.