Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace magisterskie
- Poziom zdolności twórczych i psychotyzmu u osób uzdolnionych artystycznie.
- Samoocena i inteligencja emocjonalna studentów uzdolnionych muzycznie
- Osobowościowe korelaty twórczości u studentów animacji kultury
2013
Rozprawy doktorskie
- Wybrane psychospołeczne korelaty wysokich osiągnięć szkolnych. Badania w Polsce i na Ukrainie
Prace magisterskie
- Style radzenia sobie ze stresem i inteligencja emocjonalna u studentów kierunków społecznych i politechnicznych
- Styl wyjaśniania zdarzeń a poziom uczuć pozytywnych i negatywnych oraz wyznawane wartości
- Poczucie koherencji i samoocena osób starszych mieszkających w Domach Pomocy Społecznej, oraz mieszkających z rodzinami
- Inteligencja emocjonalna i poczucie umiejscowienia kontroli u muzyków filharmonii i zespołów rockowych
- Style radzenia sobie ze stresem i ocena poznawcza u artystów występujących publicznie
- Styl humoru jako predyktor subiektywnego dobrostanu psychicznego
- Samoocena i kompetencje społeczne uczniów szkół muzycznych.
- Zasoby osobiste i poczucie satysfakcji z życia u wolontariuszy
- Struktura motywacji osiągnięć i poczucie umiejscowienia kontroli u młodych kobiet z syndromem gotowości anorektycznej
2012
Rozprawy doktorskie
- Psychologiczne uwarunkowania nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych
- Psychospołeczne uwarunkowania poczucia dobrostanu osób wybitnie zdolnych
Prace magisterskie
- Struktura motywacji osiągnięć i przyszłościowa perspektywa czasowa u młodzieży uzdolnionej muzycznie
- Poziom neurotyczności i zdolności twórcze a preferencje muzyczne
- Funkcjonowanie społeczne uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych
- Relacje interpersonalne i satysfakcja z życia u studentów o różnym poziomie kompetencji temporalnych
- Potrzeba aprobaty społecznej i samoocena uczniów uzdolnionych muzycznie i plastycznie