2014

Prace magisterskie
  • Poziom zdolności twórczych i psychotyzmu u osób uzdolnionych artystycznie.
  • Samoocena i inteligencja emocjonalna studentów uzdolnionych muzycznie
  • Osobowościowe korelaty twórczości u studentów animacji kultury

2013

Rozprawy doktorskie
  • Wybrane psychospołeczne korelaty wysokich osiągnięć szkolnych. Badania w Polsce i na Ukrainie
Prace magisterskie
  • Style radzenia sobie ze stresem i inteligencja emocjonalna u studentów kierunków społecznych i politechnicznych
  • Styl wyjaśniania zdarzeń a poziom uczuć pozytywnych i negatywnych oraz wyznawane wartości
  • Poczucie koherencji i samoocena osób starszych mieszkających w Domach Pomocy Społecznej, oraz mieszkających z rodzinami
  • Inteligencja emocjonalna i poczucie umiejscowienia kontroli u muzyków filharmonii i zespołów rockowych
  • Style radzenia sobie ze stresem i ocena poznawcza u artystów występujących publicznie
  • Styl humoru jako predyktor subiektywnego dobrostanu psychicznego
  • Samoocena i kompetencje społeczne uczniów szkół muzycznych.
  • Zasoby osobiste i poczucie satysfakcji z życia u wolontariuszy
  • Struktura motywacji osiągnięć i poczucie umiejscowienia kontroli u młodych kobiet z syndromem gotowości anorektycznej

2012

Rozprawy doktorskie
  • Psychologiczne uwarunkowania nieadekwatnych osiągnięć szkolnych uczniów zdolnych
  • Psychospołeczne uwarunkowania poczucia dobrostanu osób wybitnie zdolnych
Prace magisterskie
  • Struktura motywacji osiągnięć i przyszłościowa perspektywa czasowa u młodzieży uzdolnionej muzycznie
  • Poziom neurotyczności i zdolności twórcze a preferencje muzyczne
  • Funkcjonowanie społeczne uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych
  • Relacje interpersonalne i satysfakcja z życia u studentów o różnym poziomie kompetencji temporalnych
  • Potrzeba aprobaty społecznej i samoocena uczniów uzdolnionych muzycznie i plastycznie