Strategie komunikacyjne, czyli jak uczący się radzą sobie z deficytami leksykalnymi w klasie języka obcego
[Communication Strategies Used by Second Language Learners: how to cope with lexical deficits?]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Języki Obce w Szkole (ISSN: 0446-7965)
Rok wydania: 2016
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 26-31



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Sebastian Piotrowski",
title = "Strategie komunikacyjne, czyli jak uczący się radzą sobie z deficytami leksykalnymi w klasie języka obcego",
journal = "Języki Obce w Szkole",
year = "2016",
number = "1",
pages = "26-31"
}

Cytowanie w formacie APA:
Piotrowski, S. (2016). Strategie komunikacyjne, czyli jak uczący się radzą sobie z deficytami leksykalnymi w klasie języka obcego. Języki Obce w Szkole, 1, 26-31.