Argumentacja w edukacji: Postulaty badań edukacyjnych w polskiej szkole argumentacji
[Argumentation in Education. Postulates of Educational Research in Polish School of Argumentation]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Studia Semiotyczne (ISSN: 0137-6608)
Współautorzy: Michał Federowicz, Marcin Koszowy, Anna Bendrat, Kinga Białek, Krzysztof Biedrzycki, Katarzyna Budzyńska, Agnieszka Budzyńska-Daca, Dawid Czaczkowski, Piotr Francuz, Martin Hinton, Marcin Karpiński, Filip Kobiela, Szymon Makuła, Marcin Selinger, Bartłomiej Skowron, Andrzej Stefańczyk, Wojciech Suchoń, Agnieszka Sułowska, Magdalena Swat-Pawlicka, Barbara Ścigała-Stiller, Ewa Wasilewska-Kamińska, Krzysztof A. Wieczorek, Olena Yaskorska, Maria Załęska, Małgorzata Zambrowska, Tomasz Żurek, Natalia Żyluk
Rok wydania: 2018
Tom: 32
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 131-137
Dostęp WWW: https://rebus.us.edu.pl/bitstream/20.500.12128/7536/1/Federowicz_Argumentacja_w_edukacji.pdf
DOI: 10.26333/sts.xxxii1.07



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Robert Kublikowski and Michał Federowicz and Marcin Koszowy and Anna Bendrat and Kinga Białek and Krzysztof Biedrzycki and Katarzyna Budzyńska and Agnieszka Budzyńska-Daca and Dawid Czaczkowski and Piotr Francuz and Martin Hinton and Marcin Karpiński and Filip Kobiela and Szymon Makuła and Marcin Selinger and Bartłomiej Skowron and Andrzej Stefańczyk and Wojciech Suchoń and Agnieszka Sułowska and Magdalena Swat-Pawlicka and Barbara Ścigała-Stiller and Ewa Wasilewska-Kamińska and Krzysztof A. Wieczorek and Olena Yaskorska and Maria Załęska and Małgorzata Zambrowska and Tomasz Żurek and Natalia Żyluk",
title = "Argumentacja w edukacji: Postulaty badań edukacyjnych w polskiej szkole argumentacji",
journal = "Studia Semiotyczne",
year = "2018",
number = "1",
pages = "131-137"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kublikowski, R. and Michał Federowicz and Marcin Koszowy and Anna Bendrat and Kinga Białek and Krzysztof Biedrzycki and Katarzyna Budzyńska and Agnieszka Budzyńska-Daca and Dawid Czaczkowski and Piotr Francuz and Martin Hinton and Marcin Karpiński and Filip Kobiela and Szymon Makuła and Marcin Selinger and Bartłomiej Skowron and Andrzej Stefańczyk and Wojciech Suchoń and Agnieszka Sułowska and Magdalena Swat-Pawlicka and Barbara Ścigała-Stiller and Ewa Wasilewska-Kamińska and Krzysztof A. Wieczorek and Olena Yaskorska and Maria Załęska and Małgorzata Zambrowska and Tomasz Żurek and Natalia Żyluk(2018). Argumentacja w edukacji: Postulaty badań edukacyjnych w polskiej szkole argumentacji. Studia Semiotyczne, 1, 131-137.