Renata Kołodziejczyk

2020

Prace licencjackie
  • Relacje rówieśnicze dzieci z niepełnosprawnością w klasie integracyjnej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. Studium przypadku
  • Agresja i inne zachowania trudne u dzieci z autyzmem w wieku szkolnym. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie społeczne dzieci ze spektrum autyzmu w grupie rówieśniczej w wieku przedszkolnym. Studium przypadku
  • Umiejętności komunikacyjne młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
  • Hipoterapia jako forma rehabilitacji osób z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
  • Metody i formy pracy z uczniami z uszkodzonym słuchem na lekcjach języka obcego

2019

Prace licencjackie
  • Funkcjonowanie rodziny z dzieckiem z niepełnosprawnością. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie społeczne dzieci z Zespołem Downa w wieku szkolnym. Studium przypadku
  • Realizacja pierwotnych założeń Ruchu Wiara i Światło w opini członków grupy "Apacze" w Lublinie. Studium przypadku
  • Życie jako wartość w obliczu prenatalnej diagnozy niepełnosprawności dziecka w opinii studentów
  • Rozwój emocjonalny dzieci z autyzmem w wieku szkolnym. Studium przypadku
  • Rozwój mowy dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, objętych programem wczesnego wspomagania rozwoju. Studium przypadku
  • Agresja i autoagresja dziecka z autyzmem w opinii rodziców i nauczycieli
  • Funkcjonowanie rodziny wychowującej dziecko z mózgowym porażeniem dziecięcym w aspekcie społecznym i emocjonalnym. Studium przypadku
  • Metody komunikacji dzieci ze spektrum autyzmu w wieku szkolnym. Studium przypadku
  • Problemy szkolne dziecka z FAS. Studium przypadku
  • Umiejętności komunikacyjne dzieci z autyzmem w wieku szkolnym. Studium przypadku

2015

Prace licencjackie
  • Niepowodzenia w funkcjonowaniu dziecka z ADHD w klasie szkolnej
  • Metoda Petö w terapii dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym "Krok za Krokiem" w Zamościu.
  • Dogoterapia w rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i ruchowo. Studium przypadku