Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace magisterskie
- Wychowawcze znaczenie środowiska przyrodniczego w rozwoju dzieci w młodszym wieku szkolnym w opinii nauczycieli wybranych szkół wiejskich w województwie lubelskim
- Znaczenie literatury dziecięcej w kształtowaniu systemu wartości uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców
- Współczesne stresory w procesie dydaktyczno-wychowawczym. Studium empiryczne opinii uczniów edukacji wczesnoszkolnej
- Znaczenie literatury dziecięcej w rozwoju emocjonalno-społecznym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
- Preferencje czytelnicze dzieci z małych i dużych miast w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Funkcje zabawy w rozwoju dziecka przedszkolnego w opinii nauczycieli placówek publicznych i montessoriańskich w Lublinie
2024
Prace magisterskie
- Funkcjonowanie społeczne wychowanków Młodzieżowych Ośrodków Socjoterapii działających na terenie Powiatu Puławskiego
- Szkolne i rodzinne uwarunkowania samooceny dzieci z rodzin niepełnych. Studium empiryczne opinii nauczycieli i rodziców świdnickich szkół podstawowych
- Uwarunkowania adaptacji społecznej w opiniach studentów nauk społecznych
2023
Prace magisterskie
- Specyfika studiów e-learningowych w Instytucie Pedagogiki KUL w narracjach wykładowców
- Relacje między rodzeństwem w okresie dzieciństwa w retrospekcjach młodych dorosłych
- Domy dla Dzieci „Nasza Chata” w Przemyślu jako środowisko wsparcia wychowawczego
- Wychowawcze aspekty działalności Ogniska Pracy Pozaszkolnej w Poniatowej
- Postrzeganie nauczyciela przez uczniów klas VI-VIII oraz ich rodziców. Studium empiryczne
- Funkcje bajek i baśni w rozwoju człowieka w opinii nauczycieli języka polskiego
2022
Prace magisterskie
- Uwarunkowania radzenia sobie ze stratą osoby bliskiej w opiniach studentów
- Uwarunkowania moralności współczesnego człowieka w opiniach studentów pedagogiki
- Zajęcia pozaszkolne jako czynnik wspomagający rozwój uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
- Obraz rodziny i jego uwarunkowania. Studium porównawcze opinii reprezentantów pokolenia dziadków i wnuków
- Wychowanie do wolności w świetle założeń Krucjaty Wyzwolenia Człowieka. Studium teoretyczno-empiryczne