Wypromowane prace dyplomowe
2019
Prace magisterskie
- Marketing kultury na przykładzie Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Marketing pamięci narodowej na przykładzie Żołnierzy Wyklętych
- Promocja usług na przykładzie wybranych biur turystycznych
- Promocja kraju przez kulturę na przykładzie Korei Południowej
- Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku firmy
- Wpływ promocji na zachowanie młodych konsumentów
- Kreowanie wizerunku z wykorzystaniem narzędzia CSR na przykładzie wybranych instytucji finansowych w Polsce
- Narzędzia marketingowe wykorzystywane w firmach transportowych
2018
Prace magisterskie
- Rola korporacji transnarodowych w gospodarce światowej
- Wykorzystanie funduszy unijnych przez małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie kraśnickim
- Wpływ środków europejskich na rozwój jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Sawin
- Wykorzystanie funduszy unijnych na walkę z bezrobociem w powiecie tarnobrzeskim
- Wykorzystanie programów pomocowych z Unii Europejskiej w realizacji zadań Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Polsce
- Wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej w ramach współpracy polsko-słowackiej
- Zmiany w systemie emerytalnym w Polsce po 1989 roku
- Wykorzystanie środków europejskich po roku 2004 przez Powiat Jędrzejów
- Wykorzystanie i wpływ funduszy Unii Europejskiej na rozwój miasta Chełm w latach 2004-2015
- Wykorzystywanie środków europejskich w gminie miasta Radom po 2004 roku
- Działalność Miedzynarodowego Funduszu Walutowego na rzecz stabilizacji i rozwoju gospodarczego państw
- Wpływ funduszy europejskich na rozwój miasta Kielce