2020

Prace magisterskie
  • Obecność firm transnarodowych w Polsce po 1989 roku
  • Warunki i możliwości prowadzenia działalności gospodarczej na Ukrainie
  • Marketing terytorialny na przykładzie miasta Biała Podlaska
  • Cło we współczesnej gospodarce światowej
  • Marketing internetowy jako narzędzie promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • Współpraca gospodarcza Polski i Niemiec po 1989 roku
  • Marketing terytorialny na przykładzie gminy Parczew
  • Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce z funduszy europejskich
  • Wykorzystywanie nowych technologii w komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych drogerii w Polsce
  • Obowiązki przedsiębiorców wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Tendencje w polskim handlu zagranicznym żywnością od początku XXI wieku
  • Employer branding jako narzędzie public relations na przykładzie firmy Bury Sp. z o. o.
  • Reklama internetowa na rynku usług gastronomicznych
  • Media społecznościowe jako narzędzie promocji organizacji non-profit
  • Promocja Polski przez sport
  • Wykorzystywanie wizerunku celebrytów w działalności promocyjnej przedsiębiorstw transnarodowych

2019

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych w promocji miasta stołecznego Warszawa
  • Marketing internetowy w sektorze usług-przemiany i zastosowanie
  • Idea społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie
  • Marketing terytorialny na przykładzie miasta Nałęczów