Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace magisterskie
- Wykorzystanie marketingu w działalności Alior Bank SA
- Marketing usług turystycznych na Ukrainie
- Marketing relacyjny jako narzędzie budowy trwałych więzi z klientami na przykładzie firmy Orange S.A
- Wykorzystanie funduszy unijnych na działalność innowacyjną przez małe i średnie przedsiębiorstwa w latach 2014-2020
- Rozwój gamingu w Polsce w ujęciu marketingowym
- Analiza reform gospodarczych Margaret Thatcher w latach 1979-1990
- Promowanie zdrowego stylu życia w mass mediach
- Marketing usług gastronomicznych na przykładzie sieci restauracji McDonald's
- Polityka produktowa na przykładzie wybranego banku
2020
Prace licencjackie
- Marketing małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy Składnica Towarów Różnych
- Promocja usług turystycznych na przykładzie wybranej firmy turystycznej
- Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Zakładu Produkcji Leków SP. Z O.O.
- Kampanie marketingowe realizowane przez koncern Coca Coli
- Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie PZU S.A
- Marketing w działalności koncernu Carlsberg na Ukrainie
- Marketing spożywczy na przykładzie przedsiębiorstwa Mondelez Polska Production sp. z o.o.
- Promowanie wizerunku marki w social mediach na przykładzie firmy Słomka Studio
- Reklama jako element marketingu w działalności koncernów motoryzacyjnych
- Marketing sportowy na przykładzie reprezentacji Polski w piłce nożnej
- Promocja samochodów marki Mercedes-Benz w Polsce