2021

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie marketingu w działalności Alior Bank SA
  • Marketing usług turystycznych na Ukrainie
  • Marketing relacyjny jako narzędzie budowy trwałych więzi z klientami na przykładzie firmy Orange S.A
  • Wykorzystanie funduszy unijnych na działalność innowacyjną przez małe i średnie przedsiębiorstwa w latach 2014-2020
  • Rozwój gamingu w Polsce w ujęciu marketingowym
  • Analiza reform gospodarczych Margaret Thatcher w latach 1979-1990
  • Promowanie zdrowego stylu życia w mass mediach
  • Marketing usług gastronomicznych na przykładzie sieci restauracji McDonald's
  • Polityka produktowa na przykładzie wybranego banku

2020

Prace licencjackie
  • Marketing małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy Składnica Towarów Różnych
  • Promocja usług turystycznych na przykładzie wybranej firmy turystycznej
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Zakładu Produkcji Leków SP. Z O.O.
  • Kampanie marketingowe realizowane przez koncern Coca Coli
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie PZU S.A
  • Marketing w działalności koncernu Carlsberg na Ukrainie
  • Marketing spożywczy na przykładzie przedsiębiorstwa Mondelez Polska Production sp. z o.o.
  • Promowanie wizerunku marki w social mediach na przykładzie firmy Słomka Studio
  • Reklama jako element marketingu w działalności koncernów motoryzacyjnych
  • Marketing sportowy na przykładzie reprezentacji Polski w piłce nożnej
  • Promocja samochodów marki Mercedes-Benz w Polsce