Paweł Kot

The dynamics of changes in self-efficacy in the first school-to-work transition – shortitudinal studies of graduates

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Edukacja Ustawiczna Dorosłych. Polish Journal of Continuing Education (ISSN: 1507-6563)
Współautorzy: Bohdan Rożnowski
Rok wydania: 2024
Tom: 1
Numer czasopisma: 124
Strony od-do: 37-55
DOI: https://doi.org/10.34866/8ae7-nj40



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Paweł Kot and Bohdan Rożnowski",
title = "The dynamics of changes in self-efficacy in the first school-to-work transition – shortitudinal studies of graduates",
journal = "Edukacja Ustawiczna Dorosłych. Polish Journal of Continuing Education",
year = "2024",
number = "124",
pages = "37-55"
}

Cytowanie w formacie APA:
Kot, P. and Bohdan Rożnowski(2024). The dynamics of changes in self-efficacy in the first school-to-work transition – shortitudinal studies of graduates. Edukacja Ustawiczna Dorosłych. Polish Journal of Continuing Education, 124, 37-55.