2020

Prace magisterskie
  • Język marketingu w strategii promocyjnej miast na przykładzie Wrocławia i Lublina w latach 2010-2015
  • Rola tekstów piosenek i muzyki w oprawach igrzysk olimpijskich i mistrzostw świata w pilce nożnej z lat 1982-2018.
  • Komunikacja w marketingu 4.0 na przykładzie banków Pekao S.A. oraz PKO B.P. w latach 2018 - 2019

2018

Prace licencjackie
  • Postprawda a rzetelne dziennikarstwo na przykładzie wybranych programów informacyjnych TVN i TVP1
  • Język telewizyjnej transmisji z meczów piłkarskich a język relacji youtuberów z rozgrywki FIFA 18
  • Marketing sportowy na przykładzie klubu żużlowego Speed Car Motor Lublin w sezonie 2017
  • Językowy obraz przeciwnika w wybranych telewizyjnych transmisjach piłkarskich z lat 2014-2017
  • Obraz pożegnania Stevena Gerrarda z piłką nożną na podstawie materiałów medialnych z 16 maja 2015 roku
  • Stereotyp matki we współczesnym świecie na podstawie filmów ''Historia Gabby Douglas'' Gregga Championa i ''Dwie matki'' Stephena Gyllenhaala
  • Komunikacja niewerbalna strachu i radości u dzieci na przykładzie albumów Grand Press Photo
  • Wizerunek klubu piłkarskiego Korona Kielce w telewizji internetowej "KoronaTV" w latach 2016/2017
  • Rola archetypów w marketingu na przykładzie reklam wybranych marek samochodów
Prace magisterskie
  • Gamifikacja Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL
  • Jedzenie i kulinaria w języku na przykładzie tekstów polskich piosenek po 1989 roku
  • Agresja językowa i mowa nienawiści na wybranych kanałach YouTube: Guaral,Rafonix, DisStream
  • Kreowanie i utrwalanie wizerunku Podhala w wybranych materiałach internetowych
  • Społeczny obraz programu "Erasmus" na wybranych forach internetowych i w przekazach medialnych
  • Język informacji i publicystyki w "Gazecie Janowskiej"
  • Rodzina w polskim systemie językowym i w audycjach społecznych w Katolickim Radiu Zamość (2014-2017)
  • Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu (na przykładzie Lenovo i PZU S.A )