2004

Prace magisterskie
  • Psychospołeczne problemy bezdomnych kobiet i mężczyzn.
  • Stan usprawnienia fizycznego a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.

2003

Rozprawy doktorskie
  • Obraz siebie u młodziezy niewidomej muzycznie aktywnej i nieaktywnej. RW 2001 r.
Prace magisterskie
  • Obraz siebie oraz funkcjonowanie psychospołeczne osób z defektem twarzy.
  • Pozycja dziecka niepełnosprawnego w grupie klasowej a jego poziom zadowolenia z uczęszczania do klasy integracyjnej.
  • Cechy osobowości nauczycieli klas integracyjnych a powodzenie kształcenia integracyjnego.
  • Postawy rodziców wobec dzieci sprawnych i niepełnosprawnych w rodzinach stosujących metodę ciągłej stymulacji.
  • Postawy osób niepełnosprawnych ruchowo wobec własnej seksualności.
  • Poziom lęku a strategia radzenia sobie ze stresem u osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Pozycja dziecka niepełnosprawnego w klasie integracyjnej a jego poczucie osamotnienia.
  • Postawy nauczycieli klas integracyjnych wobec osób niepełnosprawnych a pozycja dziecka niepełnosprawnego w klasie.
  • Zjawisko wypalenia sił u rodziców dzieci autystycznych.
  • Zróznicowanie pozimou lęku szkolnego u sprawnych i niepełnosprawnych uczniów klas intergracyjnych.

2002

Prace magisterskie
  • Oddziaływanie zwierząt na psycospołeczne funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych na przykładzie hipoterapii.
  • Psychospołeczne problemy osób bezdomnych a poziom ich wykształcenia.
  • Różnice w postawach matek i ojców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.
  • Poziom kompetencji społecznej i adekwatności osobowej u dzieci z " podwójną diagnozą"
  • Hipoterapia jako metoda rehabilitacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w ocenie ich matek.
  • Spóność postaw rodzioców wobec dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
  • Postawy rodziców wobec własnych synów i córek z mózgowym porażeniem dziecięcym.