2003

Prace magisterskie
  • Pozycja dziecka niepełnosprawnego w klasie integracyjnej a jego poczucie osamotnienia.
  • Postawy nauczycieli klas integracyjnych wobec osób niepełnosprawnych a pozycja dziecka niepełnosprawnego w klasie.
  • Zjawisko wypalenia sił u rodziców dzieci autystycznych.
  • Zróznicowanie pozimou lęku szkolnego u sprawnych i niepełnosprawnych uczniów klas intergracyjnych.

2002

Prace magisterskie
  • Oddziaływanie zwierząt na psycospołeczne funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych na przykładzie hipoterapii.
  • Psychospołeczne problemy osób bezdomnych a poziom ich wykształcenia.
  • Różnice w postawach matek i ojców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.
  • Poziom kompetencji społecznej i adekwatności osobowej u dzieci z " podwójną diagnozą"
  • Hipoterapia jako metoda rehabilitacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w ocenie ich matek.
  • Spóność postaw rodzioców wobec dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
  • Postawy rodziców wobec własnych synów i córek z mózgowym porażeniem dziecięcym.
  • Nasilenie i treść psychospołecznych problemów osób bezdomnych a czasokres ich bezdomności.