Wypromowane prace dyplomowe
2003
Prace magisterskie
- Cechy osobowości nauczycieli klas integracyjnych a powodzenie kształcenia integracyjnego.
- Postawy rodziców wobec dzieci sprawnych i niepełnosprawnych w rodzinach stosujących metodę ciągłej stymulacji.
- Postawy osób niepełnosprawnych ruchowo wobec własnej seksualności.
- Poziom lęku a strategia radzenia sobie ze stresem u osób niepełnosprawnych ruchowo.
- Pozycja dziecka niepełnosprawnego w klasie integracyjnej a jego poczucie osamotnienia.
- Postawy nauczycieli klas integracyjnych wobec osób niepełnosprawnych a pozycja dziecka niepełnosprawnego w klasie.
- Zjawisko wypalenia sił u rodziców dzieci autystycznych.
- Zróznicowanie pozimou lęku szkolnego u sprawnych i niepełnosprawnych uczniów klas intergracyjnych.
2002
Prace magisterskie
- Oddziaływanie zwierząt na psycospołeczne funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych na przykładzie hipoterapii.
- Psychospołeczne problemy osób bezdomnych a poziom ich wykształcenia.
- Różnice w postawach matek i ojców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.
- Poziom kompetencji społecznej i adekwatności osobowej u dzieci z " podwójną diagnozą"
- Hipoterapia jako metoda rehabilitacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w ocenie ich matek.
- Spóność postaw rodzioców wobec dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym.
- Postawy rodziców wobec własnych synów i córek z mózgowym porażeniem dziecięcym.
- Nasilenie i treść psychospołecznych problemów osób bezdomnych a czasokres ich bezdomności.