2005

Prace magisterskie
  • Lokalizacja poczucia kontroli u młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym , a techniki wychowawcze ich rodziców.
  • Antycypowanie postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych a nasilenie psychospołecznych problemów u osób z uszkodzeniem rdzenia kręgowego.
  • Sposoby radzenia sobie rodziców z problemami wynikającymi z niepełnosprawności umysłowej ich dzieci.
  • Wybrane cechy osobowości niepełnosprawnych pracowników Zakładów Pracy Chronionej a ich strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy a ich strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy.

2004

Prace magisterskie
  • Przydatność zainteresowań zawodowych osób niepełnosprawnych w systemie telepracy
  • Stan usprawnienia fizycznego a zróżnicowanie zainteresowań zawodowych osób niepełnosprawnych szkolących się w systemie telepracy.
  • Poczucie lokalizacji kontroli a strategia radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
  • Dotychczasowe doświadczenia zawodowe a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
  • Stosunek do pracy i stan usprawnienia fizycznego osób niepełnosprawnych a możność ich zatrudniania w systemie telepracy
  • Motywacja do osiągnięć intelektualnych a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
  • Przystosowanie społeczne a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
  • Psychospołeczne problemy bezdomnych kobiet i mężczyzn.
  • Stan usprawnienia fizycznego a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.

2003

Rozprawy doktorskie
  • Obraz siebie u młodziezy niewidomej muzycznie aktywnej i nieaktywnej. RW 2001 r.
Prace magisterskie
  • Obraz siebie oraz funkcjonowanie psychospołeczne osób z defektem twarzy.
  • Pozycja dziecka niepełnosprawnego w grupie klasowej a jego poziom zadowolenia z uczęszczania do klasy integracyjnej.
  • Cechy osobowości nauczycieli klas integracyjnych a powodzenie kształcenia integracyjnego.
  • Postawy rodziców wobec dzieci sprawnych i niepełnosprawnych w rodzinach stosujących metodę ciągłej stymulacji.
  • Postawy osób niepełnosprawnych ruchowo wobec własnej seksualności.
  • Poziom lęku a strategia radzenia sobie ze stresem u osób niepełnosprawnych ruchowo.