Wypromowane prace dyplomowe
2005
Prace magisterskie
- Lokalizacja poczucia kontroli u młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym , a techniki wychowawcze ich rodziców.
- Antycypowanie postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych a nasilenie psychospołecznych problemów u osób z uszkodzeniem rdzenia kręgowego.
- Sposoby radzenia sobie rodziców z problemami wynikającymi z niepełnosprawności umysłowej ich dzieci.
- Wybrane cechy osobowości niepełnosprawnych pracowników Zakładów Pracy Chronionej a ich strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy a ich strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy.
2004
Prace magisterskie
- Przydatność zainteresowań zawodowych osób niepełnosprawnych w systemie telepracy
- Stan usprawnienia fizycznego a zróżnicowanie zainteresowań zawodowych osób niepełnosprawnych szkolących się w systemie telepracy.
- Poczucie lokalizacji kontroli a strategia radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
- Dotychczasowe doświadczenia zawodowe a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
- Stosunek do pracy i stan usprawnienia fizycznego osób niepełnosprawnych a możność ich zatrudniania w systemie telepracy
- Motywacja do osiągnięć intelektualnych a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
- Przystosowanie społeczne a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
- Psychospołeczne problemy bezdomnych kobiet i mężczyzn.
- Stan usprawnienia fizycznego a strategie radzenia sobie z obciążeniem psychicznym w sytuacji pracy u osób niepełnosprawnych.
2003
Rozprawy doktorskie
- Obraz siebie u młodziezy niewidomej muzycznie aktywnej i nieaktywnej. RW 2001 r.
Prace magisterskie
- Obraz siebie oraz funkcjonowanie psychospołeczne osób z defektem twarzy.
- Pozycja dziecka niepełnosprawnego w grupie klasowej a jego poziom zadowolenia z uczęszczania do klasy integracyjnej.
- Cechy osobowości nauczycieli klas integracyjnych a powodzenie kształcenia integracyjnego.
- Postawy rodziców wobec dzieci sprawnych i niepełnosprawnych w rodzinach stosujących metodę ciągłej stymulacji.
- Postawy osób niepełnosprawnych ruchowo wobec własnej seksualności.
- Poziom lęku a strategia radzenia sobie ze stresem u osób niepełnosprawnych ruchowo.