Oleg Gorbaniuk

2021

Prace magisterskie
  • Lokalizacja kontroli a zmienność doświadczanych stanów
  • Wpływ samooceny na postrzegane znaczenie marki kosmetyków dla obrazu siebie konsumenta
  • Dobrostan psychologiczny a zmienność doświadczanych stanów
  • Temperament a zmienność doświadczanych stanów
  • Wpływ samooceny na postrzegane znaczenie marki obuwia dla obrazu siebie konsumenta
  • Wpływ samooceny na postrzegane znaczenie marki sprzętu komputerowego dla obrazu siebie konsumenta
  • Samoświadomość i samoobserwacja kontrolująca a postrzegane znaczenie marki dla obrazu siebie mężczyzn
  • Wpływ samoświadomości na postrzegane znaczenie marki dla obrazu siebie konsumenta
  • Samoświadomość a zmienność doświadczanych stanów
  • Agresja a zmienność doświadczanych stanów

2020

Rozprawy doktorskie
  • Taksonomia i struktura przymiotników litewskiego leksykonu osobowości
  • Taksonomia i struktura psycholeksykalna porównań z typowymi użytkownikami marek wśród nastolatków
Prace magisterskie
  • Samoocena a postrzegane znaczenie marki dla obrazu siebie kobiet
  • Struktura leksykonu osobowości dzieci
  • Weryfikacja hipotezy leksykalnej. Wpływ cech na relacje interpersonalne
  • Struktura polskiego nierestrykcyjnego czasownikowego leksykonu osobowości: badanie postrzeganych cech
  • Samoocena a postrzegane znaczenie marki z perspektywy obrazu siebie wśród mężczyzn
  • Samoświadomość a postrzegane znaczenie marki dla obrazu siebie wśród kobiet. Moderująca rola samoobserwacji kontrolującej
  • Weryfikacja hipotezy leksykalnej. Rola pożądania społecznego
  • Struktura polskiego czasownikowego leksykonu osobowości: nierestrykcyjne badanie samoopisów