Cechy wdrożenia e-learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli
[Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Nazwa konferencji: 2nd International Conference on Science, Engineering, and Advanced Technology (ICSEAT2024)
Współautorzy: Piotr Magier Marta Buk-Cegielka Ewelina Szlachta Tetiana Kravchynska
Miejsce: Szwajcaria
Rok wydania: 2024
Tytuł publikacji: Cechy wdrożenia e-learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli
Redaktorzy: M. Al Mubarak A. Hamdan.
Strony od-do: 651-661
Streszczenie: Przeprowadzono analizę teoretycznych aspektów wdrażania blended learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli w instytucjach szkolnictwa wyższego na Ukrainie. Określono zalety i wady stosowania modeli e-learningu (integracja nauczania online/offline, jego strukturyzacja zgodnie z koncepcją edukacyjną). Udowodniono, że Microlearning, jako rodzaj e-learningu, przyczynia się do jakości kształcenia przyszłych specjalistów. Określono główne formy sprzężenia zwrotnego: korzystanie z własnej strony internetowej nauczyciela; korzystanie z aplikacji mobilnych (Trello, Planiro, Meister Task i inne); korzystanie z programów i platform; korzystanie z usług internetowych. Wyniki wskazały, że wdrożenie modeli e-learningu jest skuteczne w połączeniu następujących metod: Web-Quest, Digital Twin, Post-session i in.
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-70399-7_50



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Oksana Dubinina and Piotr Magier Marta Buk-Cegielka Ewelina Szlachta Tetiana Kravchynska",
title = "Cechy wdrożenia e-learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli",
journal = "",
year = "2024",
pages = "651-661"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dubinina, O. and Piotr Magier Marta Buk-Cegielka Ewelina Szlachta Tetiana Kravchynska(2024). Cechy wdrożenia e-learningu w kształceniu przyszłych nauczycieli. , 651-661.