Wykorzystanie blended learningu w kształceniu przyszłych menedżerów w warunkach pandemii COVID-19
[The use of blended learning in the education of future managers during the COVID-19 pandemic]

Artykuł w wydawnictwie zbiorowym

Współautorzy: Tetiana Burłajenko
Rok wydania: 2022
Tytuł publikacji: Monografia wieloautorska «Drogi i bezdroża edukacji w okresie pandemii COVID-19»
Redaktorzy: Ryszard Bera, Stanisława Byra, Nella Nyczało
Strony od-do: 652



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Oksana Dubinina and Tetiana Burłajenko",
title = "Wykorzystanie blended learningu w kształceniu przyszłych menedżerów w warunkach pandemii COVID-19",
journal = "",
year = "2022",
pages = "652"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dubinina, O. and Tetiana Burłajenko(2022). Wykorzystanie blended learningu w kształceniu przyszłych menedżerów w warunkach pandemii COVID-19. , 652.