Informatyczne technologie edukacji w świetle teorii wielostronnego uczenia się osobowości Vincenta Ocona
[Implementation of the Research and Cognitive Approach to Work with Given Youth]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: International Journal of Computer Science and Network Security (ISSN: 1738-7906)
Współautorzy: Krystyna Chałas Tetiana Burlaienko Tetiana Kravchynska
Rok wydania: 2022
Numer czasopisma: 9
Strony od-do: 657-665
Słowa kluczowe: technologie informacyjne, Digital Twins, oprogramowanie, instytucja liceum ogólnokształcącego, teoria wielostronnego kształcenia osobowości.
Dostęp WWW: http://ijcsns.org/07_book/2022_25.htm
DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.86



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Oksana Dubinina and Krystyna Chałas Tetiana Burlaienko Tetiana Kravchynska",
title = "Informatyczne technologie edukacji w świetle teorii wielostronnego uczenia się osobowości Vincenta Ocona",
journal = "International Journal of Computer Science and Network Security",
year = "2022",
number = "9",
pages = "657-665"
}

Cytowanie w formacie APA:
Dubinina, O. and Krystyna Chałas Tetiana Burlaienko Tetiana Kravchynska(2022). Informatyczne technologie edukacji w świetle teorii wielostronnego uczenia się osobowości Vincenta Ocona. International Journal of Computer Science and Network Security, 9, 657-665.