Remote education for people with intellectual disabilities:inclusion or exclusion? An empirical study
[....]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Roczniki Pedagogiczne (ISSN: 2080-850X)
Współautorzy: Piotr Majewicz, Jerzy Wolny
Rok wydania: 2024
Tom: 16(52)
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 19-28
Dostęp WWW: https://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rped/article/view/910/1189
DOI: DOI: 10.18290/rped24163.2
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Monika Adamczyk and Piotr Majewicz and Jerzy Wolny",
title = "Remote education for people with intellectual disabilities:inclusion or exclusion? An empirical study",
journal = "Roczniki Pedagogiczne",
year = "2024",
number = "3",
pages = "19-28"
}
Cytowanie w formacie APA:
Adamczyk, M. and Piotr Majewicz and Jerzy Wolny(2024). Remote education for people with intellectual disabilities:inclusion or exclusion? An empirical study. Roczniki Pedagogiczne, 3, 19-28.