Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace licencjackie
- Kultura muzyczna w parafii Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Solcu nas Wisłą po 1945 r.
- Organy w kościele pw. Niepokolanego Poczęcia NMP w Jałcie. Badania historyczno-inwentaryzacyjne
- Organy w Kościele Rektoralnym pw. Wniebowzięcia NMP Zwycięskiej w Lublinie (stan obecny)
Prace magisterskie
- Muzyka w kościołach dekanatu Lublin-Zachód. Analiza stanu obecnego w duchu zaleceń Soboru Watykańskiego II
- Religijna kultura muzyczna w parafiach Dekanatu drzewickiego (diecezja radomska) w latach 1945 - 2021
2020
Prace licencjackie
- Organy Leopolda Hartmana w kościele parafialnym pw. św. Jana Chrzciciela w Uhrusku (diecezja siedlecka). Historia instrumentu i badania inwentaryzacyjne.
- Organy w kościele parafialnym w Łubkach (archidiecezja lubelska).Historia i stan obecny
- Fortepian Erarda w Muzeum Henryka Sienkiewicza w Woli Okrzejskiej. Historia, budowa i rola w kulturze lokalnej.
- Organy w kościele parafialnym w Dysie (archidiecezja lubelska). Badania historyczno-inwentaryzacyjne
- Organy w parafii Nowa Jastrząbka (diecezja tarnowska). Historia i stan obecny.
- Organy w kościele parafialnym w Sławatyczach (diecezja siedlecka). Badania historyczno-inwentaryzacyjne.
Prace magisterskie
- Organy w kościołach dekanatu Łęczna (archidiecezja lubelska). Studium historyczno-instrumentoznawcze
- Organy w kościołach dekanatu Piaski (archidiecezja lubelska). Studium historyczno-instrumentoznawcze
2019
Prace licencjackie
- Organy w kościele p. w. Św. Trójcy w Kielcach. Historia i stan obecny
- Zabytkowe organy w kościele pw. św. Andrzeja Boboli w Wytycznie.Historia i stan obecny.
- Kultura muzyczna parafii pw. Świętego Krzyża w Lublinie w latach 1990 - 2019
- Organy w kościele parafialnym pw. św. Jana Chrzciciela w Janowie Lubelskim. Historia i stan obecny.
Prace magisterskie
- Organy w kościołach dekanatu Szczepanów (diecezja tarnowska). Studium historyczno - instrumentoznawcze
2017
Prace licencjackie
- Kultura muzyczna Krasnegostawu po 1945 roku
- Klasyfikacja rodzajów głosu ludzkiego w śpiewie operowym na przykładzie wybranych dzieł muzycznych XVIII i XIX wieku