Reakcje konsumentów na ogłoszenia CSR
[Consumer response to CSR announcements]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Roczniki Ekonomii i Zarządzania (ISSN: 2081-1837)
Rok wydania: 2015
Tom: 7 (43)
Numer czasopisma: 1-2
Strony od-do: 173-180
Streszczenie: Przedsiębiorstwa angażujące się w działalność CSR zazwyczaj informują o tym opinię publiczną, nie zawsze zdając sobie sprawę ze skutków takiego powiadamiania. Jako test wiarygodności może tu służyć niezależne źródło informacji. Zbyt intensywne i nachalne powiadamianie o wątpliwych inicjatywach CSR może być odczytywane jako hipokryzja. Jak wskazują wyniki badań własnych, negatywną reakcję na ogłoszenia CSR można zauważyć przede wszystkim w grupie osób o nastawieniu konserwatywnym.
Słowa kluczowe: CSR, komunikacja CSR, społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Dostęp WWW: https://tnkul.pl/files/userfiles/files/REiZ2015_173-180_Pawlak.pdf
DOI: http://dx.doi.org/10.18290/reiz.2015.7(43)-7



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marek Pawlak",
title = "Reakcje konsumentów na ogłoszenia CSR",
journal = "Roczniki Ekonomii i Zarządzania",
year = "2015",
number = "1-2",
pages = "173-180"
}

Cytowanie w formacie APA:
Pawlak, M. (2015). Reakcje konsumentów na ogłoszenia CSR. Roczniki Ekonomii i Zarządzania, 1-2, 173-180.