Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów z ich postawa wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa
[Connection between customers values and their attitude toward company CSR initiatives]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Roczniki Ekonomii i Zarządzania (ISSN: 2081-1837)
Współautorzy: Grzegorz Zasuwa
Rok wydania: 2011
Tom: 3
Strony od-do: 289-306
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marek Pawlak and Grzegorz Zasuwa",
title = "Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów z ich postawa wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa",
journal = "Roczniki Ekonomii i Zarządzania",
year = "2011",
pages = "289-306"
}
Cytowanie w formacie APA:
Pawlak, M. and Grzegorz Zasuwa(2011). Związek między wartościami uznawanymi przez konsumentów z ich postawa wobec inicjatyw społecznych przedsiębiorstwa. Roczniki Ekonomii i Zarządzania, 289-306.