The Basic Principles of Personalistic Pedagogy According to Joseph Ratzinger/ Benedict XVI
[The Basic Principles of Personalistic Pedagogy According to Joseph Ratzinger/Benedict XVI]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Person and the Challenges-The Journal of Theology Education Canon Law and Social Studies Inspired by Pope John Paul II (ISSN: 2083-8018)
Współautorzy: Urszula Grica-Miąsik, Elżbieta Osewska, Józef Stala
Rok wydania: 2024
Strony od-do: 147-162
Streszczenie: W artykule przedstawiono personalistyczne zasady myśli pedagogicznej J. Ratzingera/papieża Benedykta XVI. W pierwszej części ukazano rozumienie personalizmu i wychowania. Następnie uwaga czytelnika została zwrócona na trudności wychowawcze towarzyszące procesowi wychowania. Ostatnia część ukazuje idee wychowawcze J. Ratzingera/Benedykta XVI.
Słowa kluczowe: J. Ratzinger, Benedict XVI, personalism, upbringing
Dostęp WWW: https://czasopisma.upjp2.edu.pl/thepersonandthechallenges/article/view/4985
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Magdalena Parzyszek and Urszula Grica-Miąsik and Elżbieta Osewska and Józef Stala",
title = "The Basic Principles of Personalistic Pedagogy According to Joseph Ratzinger/ Benedict XVI",
journal = "Person and the Challenges-The Journal of Theology Education Canon Law and Social Studies Inspired by Pope John Paul II",
year = "2024",
pages = "147-162"
}
Cytowanie w formacie APA:
Parzyszek, M. and Urszula Grica-Miąsik and Elżbieta Osewska and Józef Stala(2024). The Basic Principles of Personalistic Pedagogy According to Joseph Ratzinger/ Benedict XVI. Person and the Challenges-The Journal of Theology Education Canon Law and Social Studies Inspired by Pope John Paul II, 147-162.
