2023

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie asymetrycznych systemów liczbowych w przetwarzaniu obrazów cyfrowych
  • Aplikacja webowa napisana przy użyciu biblioteki React
  • Budowa systemu informatycznego do automatycznej kategoryzacji ziaren ryżu
  • Wykorzystanie aparatu cyfrowego do digitalizacji dokumentów
  • Bezpieczeństwo aplikacji internetowych opartych o framework React i bazę danych MySQL
  • Wykrywanie krzywych na obrazach cyfrowych
  • Budowa systemu informatycznego do automatycznej kategoryzacji ziaren zbóż
  • Porównanie mechanizmów rozpoznawania twarzy na platformach mobilnych
  • Wykorzystanie automatycznego przetwarzania obrazów cyfrowych do tworzenia botów w grach komputerowych
  • Wykonanie trójwymiarowego modelu rzeźby The Horse Problem autorstwa Claudii Fontes w programie Blender

2022

Prace licencjackie
  • Rozpoznawanie wieku osób na zdjęciach cyfrowych z wykorzystaniem biblioteki OpenCV
  • Zastosowanie algorytmu Canny do detekcji krawędzi
  • Szacowanie wieku drzew na podstawie fotografii cyfrowej przekroju poprzecznego
  • Wykorzystanie algorytmów wykrywania krawędzi do automatycznego rozpoznawania tekstu na obrazach cyfrowych
  • Zastosowanie algorytmu SIFT do wykrywania osób na zdjęciach cyfrowych
  • Budowa automatycznego systemu kategoryzacji monet
  • Budowa systemu informatycznego do automatycznej kategoryzacji bananów
  • Budowa mobilnej aplikacji wykrywającej i rozpoznającej tekst przy wykorzystaniu biblioteki ML Kit Text Recognition

2021

Prace licencjackie
  • Tworzenie tekstur do gier wideo na przykładzie gry Grand Theft Auto V
  • Zastosowanie algorytmu płonącej trawy do segmentacji obrazów cyfrowych