2014

Prace magisterskie
  • Osobowościowe uwarunkowania trudności wychowawczych (Badania w wybranych gimnazjach w powiecie parczewskim)
  • Aktywność kulturalna młodzieży gimnazjalnej a preferowana hierarchia wartości. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach gimnazjalnych województwa lubelskiego)
  • Dzieciństwo jako czynnik warunkujący osiągnięcia szkolne w opinii młodzieży gimnazjalnej.(Na przykładzie Gimnazjum nr 2 w Łukowie.)
  • Urzeczywistnianie wartości moralnych przez młodzież gimnazjalną. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa mazowieckiego).
  • Tradycja i nowoczesność w pracy dydaktycznej nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego

2013

Prace dyplomowe
  • Kształtowanie postaw prozdrowotnych w edukacji wczesnoszkolnej (Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. K. Namysłowskiego w Wierzbie)
  • Zaciekawienia czytelnicze dzieci w młodszym wieku szkolnym (Na przykładzie Zespołu Szkół im. gen. A. Chruściela ps. „Monter” w Gniewczynie Łańcuckiej)
  • Niepowodzenia dydaktyczne u dzieci w wieku wczesnoszkolnym (Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bełżycach)
  • Metoda projektów w wychowaniu przedszkolnym czynnikiem wspomagającym wielostronny rozwój dziecka Na przykładzie projektu „Przedszkole bez zabawek”
  • Trudności wychowawcze w edukacji wczesnoszkolnej (Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego)
  • Literatura dla dzieci przedszkolnych źródłem wartości wychowawczych
  • Sytuacje lękowe u dzieci w edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Wychowanie dziecka w młodszym wieku szkolnym w szkole katolickiej (Na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 6 Sióstr Niepokalanek w Warszawie)
  • Zazdrość u dzieci sześcioletnich, uczęszczających do przedszkola
  • Rola babci i dziadka w kształtowaniu hierarchii wartości dzieci w wieku przedszkolnym
  • Dojrzałość szkolna 5latków a wymagania szkolne (Na przykładzie Przedszkola nr 43 w Lublinie)
  • Funkcje gier i zabaw w edukacji przedszkolnej w opinii nauczycieli Przedszkola nr 4 w Lubartowie
  • Technologia informacyjna w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej (Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego)
  • Ideał nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów i rodziców
  • Specyfika relacji rówieśniczych w szkole katolickiej na przykładzie Prywatnej Szkoły Podstawowej Sióstr Niepokalanek w Warszawie