Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace dyplomowe
- „REALIZACJA INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH W WYCHOWANIU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH PRZEDSZKOLI W LUBLINIE)”
- „ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DZIECI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ (NA PODSTAWIE BADAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W LUBLINIE”
- „ROZWIJANIE ZACIEKAWIEŃ CZYTELNICZYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA NR 50 W LUBLINIE)”
- xxx
- xxx
- „WYCHOWANIE DO POSZANOWANIA RODZINY W WYBRANYM PRZEDSZKOLU”
- „WYCHOWANIE PATRIOTYCZNE NA PIERWSZYM ETAPIE EDUKACYJNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BŁAŻKU”
- „ADAPTACJA DZIECKA DO WARUNKÓW PRZEDSZKOLNYCH W OPINII NAUCZYCIELI. NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH PRZEDSZKOLI W ŚWIDNIKU”
- „ROZWIĄZYWANIE TRUDNOŚCI WYCHOWAWCZYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ. (NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 16 W WARSZAWIE)”
Prace magisterskie
- Wychowanie religijne i społeczne w Ruchu Światło-Życie. Na podstawie badań w diecezji sandomierskiej.
- Urzeczywistnianie wartości pokoju przez młodzież szkolną (Badania młodzieży - uczestników konkursu "W moim młodzieńczym życiu staram się budować kulturę pokoju")
- Związki przyjacielskie jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne młodzieży szkolnej. Na podstawie badań w wybranych szkołach gimnazjalnych województwa lubelskiego.
- Poszanowanie godności drugiego człowieka przez młodzież licealną wybranych szkół województwa podkarpackiego.
2014
Prace dyplomowe
- ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W OSTROWIE LUBELSKIM
- „WYCHOWANIE DO WOLNOŚCI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ. (NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 51 IM. JANA PAWŁA II W LUBLINIE)”
Prace magisterskie
- Doświadczanie cierpienia przez młodzież szkolną jako czynnik zmiany preferowanej hierarchii wartości. (Badania w wybranych szkołach województwa podkarpackiego).
- Preferowana hierarchia wartości a styl życia młodzieży gimnazjalnej
- Uzdolnienia uczniów jako czynnik różnicujący preferowaną hierarchię wartości. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych województwa lubelskiego).
- Społeczno - kulturowe uwarunkowania osiągnięć edukacyjnych uczniów uzdolnionych. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych województwa lubelskiego).
- Aktywność dzieci i młodzieży szkolnej na portalach społecznościowych w świetle szans i zagrożeń integralnego rozwoju.