2015

Prace dyplomowe
  • „REALIZACJA INNOWACJI PEDAGOGICZNYCH W WYCHOWANIU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH PRZEDSZKOLI W LUBLINIE)”
  • „ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DZIECI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ (NA PODSTAWIE BADAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 W LUBLINIE”
  • „ROZWIJANIE ZACIEKAWIEŃ CZYTELNICZYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA NR 50 W LUBLINIE)”
  • xxx
  • xxx
  • „WYCHOWANIE DO POSZANOWANIA RODZINY W WYBRANYM PRZEDSZKOLU”
  • „WYCHOWANIE PATRIOTYCZNE NA PIERWSZYM ETAPIE EDUKACYJNYM W SZKOLE PODSTAWOWEJ W BŁAŻKU”
  • „ADAPTACJA DZIECKA DO WARUNKÓW PRZEDSZKOLNYCH W OPINII NAUCZYCIELI. NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH PRZEDSZKOLI W ŚWIDNIKU”
  • „ROZWIĄZYWANIE TRUDNOŚCI WYCHOWAWCZYCH W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ. (NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 16 W WARSZAWIE)”
Prace magisterskie
  • Wychowanie religijne i społeczne w Ruchu Światło-Życie. Na podstawie badań w diecezji sandomierskiej.
  • Urzeczywistnianie wartości pokoju przez młodzież szkolną (Badania młodzieży - uczestników konkursu "W moim młodzieńczym życiu staram się budować kulturę pokoju")
  • Związki przyjacielskie jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne młodzieży szkolnej. Na podstawie badań w wybranych szkołach gimnazjalnych województwa lubelskiego.
  • Poszanowanie godności drugiego człowieka przez młodzież licealną wybranych szkół województwa podkarpackiego.

2014

Prace dyplomowe
  • ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W OSTROWIE LUBELSKIM
  • „WYCHOWANIE DO WOLNOŚCI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ. (NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 51 IM. JANA PAWŁA II W LUBLINIE)”
Prace magisterskie
  • Doświadczanie cierpienia przez młodzież szkolną jako czynnik zmiany preferowanej hierarchii wartości. (Badania w wybranych szkołach województwa podkarpackiego).
  • Preferowana hierarchia wartości a styl życia młodzieży gimnazjalnej
  • Uzdolnienia uczniów jako czynnik różnicujący preferowaną hierarchię wartości. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych województwa lubelskiego).
  • Społeczno - kulturowe uwarunkowania osiągnięć edukacyjnych uczniów uzdolnionych. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych województwa lubelskiego).
  • Aktywność dzieci i młodzieży szkolnej na portalach społecznościowych w świetle szans i zagrożeń integralnego rozwoju.