Wypromowane prace dyplomowe
2004
Prace magisterskie
- Wychowanie ku wartościom w podstawowych dokumentach reformującej się szkoły.
- Agresja wśrod dzieci a postawy ojców i matek.
- Forma i treść oceny opisowej a program nauczania
- Postawy rodziców wobec dalszej edukacji swoich dzieci.
- Postulowany a rzeczywisty model funkcji opiekuńczej szkoły.
- Problemy szkolne uczniów wybranych gimnazjów woj. podkarpackiego.
- Podmiotowość wychowanków w wybranych szkołach woj. podkarpackiego.
- Szkoła w ocenie uczniow klas VI na przykładzie wybranych szkół woj. małopolskiego.
- Edukacja podmiotowa w szkole podsawowej (na przykł. szkół miasta Mielec).
- Problemy pedagogiczne nauczycieli w aspekcie procesu reformowania szkoły.
- Trudnoci wychowawcze w pracy z dziećmi klas I-III.
- Rodzice wobec problemow szkolnych swoich dzieci.
- wartości edukacyjne prac domowych w procesie dydaktycznym w wybranych szkołach podstawowych.
- Specyfika procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach integracyjnych ( na przykładzie szkoły podstawowej w Dębicy)
- Plan rozwoju szkoły a zarządzanie jakością procesu wychowawczo - dydaktycznego.
- Szanse edukacyjne dzieci z klas integracyjnych na przykł.SP nr 4 im.kard.S.Wyszyńskiego z oddziałami inegracyjnymi w Chełmie.
- Młodzież szkół średnich i wyższych wobec zjawiska tolerancji.
- Realizacja podstawowych funkcji szkoły wiejskiej w opinii rodziców.
2003
Prace magisterskie
- Stopień przygotowania do podjęcia pracy w opinii uczniów szkół zawodowych (na przykladzie wybranych szkół zawodowych i technicznych w Radomiu).
- Terapeutyczne walory muzyki w pracy z dziećmi z upośledzeniem umysłlowym.