Wypromowane prace dyplomowe
2005
Prace magisterskie
- Magic Circle jako metoda wspierająca rozwój kompetencji społecznych uczniów.
- Zagrożenia dla prawidłowego pełnienia funkcji wychowawczej rodziny wiejskiej.
- Zaangazowanie uczniów gimnazjum w urzeczywistnianie wartości wiejskich(na przykładzie Gimnazjum Publicznego nr 1 w Zbydniowie).
- Podstawy altruistyczne młodzieży gimnazjalnej i licealnej w wybranych szkołach Bielska - Białej.
- Przewidywane a faktyczne osiągnięcia uczniów w świetle wymagań szkolnych w szkołach gimnazjalnych.
- Wyrównywanie szans edukacyjnych młodzieży gimnazjalnej w szkołach zrzeszonych w Towarzystwie Gimnazjów Poszukujących z Małych Miast i Wsi.
- Rola wartości wiejskich w życiu młodego człowieka w opinii młodzieży Publicznego Liceum Ogólnokształcącego w Grębowie.
2004
Prace magisterskie
- Podmiotowość nauczyciela w procesie edukacji.
- Postawy rodzicielskie ojców i matek w środowisku wiejskim a osiągnięcia szkolne ich dzieci.
- Aborcja i eutanazja jako aspekty wychowania moralnego i światopoglądu uczniów liceów ogólnokształcących.
- Podmiotowość rodziców w procesie edukacji szkolnej.
- Problemy szkolne uczniów szkół podstawowych w Stalowej Woli.
- Wartości młodzieży gimnazjalnej wobec oferty czasopism młodzieżowych.
- Sposoby spędzania czasu wolnego przez gimnazjalistów wybranych szkół województwa lubelskiego.
- Formy i przejawy agresji nastolatków w filmach młodzieżowych i ich aspekt wychowawczy w opinii nauczycieli.
- Wzór osobowy nauczyciela i wychowawcy w opinii uczniów wybranych gimnazjów województwa lubelskiego.
- Koncepcje pracy wychowawczo-dydaktycznej klas szkolnych w wizji przyszłościowych działań studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
- Mity a rzeczywistość na temat skali uzależnień wśród uczniow szkół podstawowych i gimnazjów.
- Podmiotowość nauczyciela w procesie edukacyjnym szkoły
- Proces dydaktyczny jezyka angielskiego w wybranych szkołach województwa lubelskiego.