2007

Prace magisterskie
  • Problem przemocy i agresji dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie Szkoły Podstawowej w Kolechowicach.
  • Wychowanie w kulturze regionu na przykładzie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Muszynie.
  • Problem agresji u dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Parczewie.
  • Wychowawczo-formacyjna funkcja Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży na przykładzie KSM Archidiecezji Lubelskiej
  • Wspieranie rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym poprzez współpracę z rodzicami na przykładzie Publicznej Szkoły Podstawowej w Andrzejowie.
  • Postawy opozycyjno-buntownicze młodzieży gimnazjalnej a jej stosunek do nauki szkolnej
  • Środowisko rodzinne a przygotowanie dzieci 6-letnich do podjęcia nauki szkolnej.
  • Wartości jako przedmiot zainteresowań młodzieży gimnazjalnej.
  • Dziecko z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim jako problem pedagogiczny. Studium przypadku dziecka ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Makowie Mazowieckim.
  • Kształtowanie umiejętności dodawania i odejmowania w klasie I.
  • Nadpobudliwość psychoruchowa dzieci w wieku wczesnoszkolnym jako przyczyna ich trudności i niepowodzeń w nauce.
  • Aktywność młodzieży szkolnej w urzeczywistnianiu wartości i antywartości (Na przykładzie czterech publicznych szkół gimnazjalnych na terenie województwa lubelskiego
  • Praca grupowa dzieci w procesie dydaktycznym w nauczaniu zintegrowanym (na przykładzie Szkoły Podstawowej w Leszkowicach).
  • Wpływ subkultury klubowej i muzyki house na poszczególne sfery rozwoju człowieka
  • Poziom umiejętności społecznych dziecka w młodszym wieku szkolnym.
  • Praca z dzieckiem z dziecięcym porażeniem mózgowym jako problem pedagogiczny - wiek przedszkolny i wczesnoszkolny (studium przypadku).

2006

Prace magisterskie
  • Kultura ludowa w procesie wychowawczo-dydaktycznym wybranych szkół powiatu parczewskiego
  • Zainteresowania gimnazjalistów ze szkół miejskich i wiejskich
  • Wychowanie ku wartościom w szkole wiejskiej (na przykładzie Szkoły Podstawowej w Sławatyczach)
  • Osobowościowe i środowiskowe uwarunkowania zachowań agresywnych młodzieży gimnazjalnej w wybranych szkołach warszawskich