2020

Prace magisterskie
  • Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
  • Rozwijanie kompetencji społecznych i obywatelskich w Skautingu. Badania na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego
  • System pedagogiczny na etapie edukacji wczesnoszkolnej w świetle szans integralnego rozwoju i wychowania dziecka we wspomnieniach studentów pedagogiki KUL

2019

Rozprawy doktorskie
  • Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne. Badania w województwie lubelskim
  • Struktura sytuacji edukacyjnych w nauczaniu informatyki a osiągnięcia uczniów
Prace licencjackie
  • Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu w ocenie rodziców i nauczycieli
  • Zajęcia pozalekcyjne jako czynnik warunkujący rozwijanie zainteresowań uczniów klas VII w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
  • Znaczenie bajek animowanych w rozwoju społecznym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
  • Rozwijanie podmiotowości uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej w opinii nauczycieli
  • Znaczenie rodziny w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców wybranych szkół powiatu biłgorajskiego
  • Znaczenie zabaw w rozwoju społecznym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli w świetle badań własnych
  • Znaczenie bajek w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
  • Znaczenie kar i nagród w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
  • Znaczenie wycieczek szkolnych w rozwoju emocjonalnym uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli wybranych szkół lubelskich
  • Skuteczne sposoby motywowania dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów i nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego
  • Stosowane formy rozwijania uzdolnień muzycznych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Trudności komunikacyjne uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli wybranych lubelskich szkół podstawowych
  • Współpraca rodziców z nauczycielami w edukacji wczesnoszkolnej
Prace magisterskie
  • Mądrość jako wartość w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły. Na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego i mazowieckiego
  • Wychowanie ku wartościom w programach wychowawczo-profilaktycznych. Na przykładzie wybranych szkół w województwie lubelskim i mazowieckim