2008

Prace magisterskie
  • Integracja nauczania i wychowania w procesie lekcyjnym.
  • Praca wychowawczo-dydaktyczna szkoły wiejskiej (na przykladzie gimnazjum w Mnikowie)
  • Urzeczywistnianie dobra przez dzieci i młodzież.
  • Dziecko w rodzinie dysfunkcyjnej.
  • Innowacje pedagogiczne podejmowane przez szkoły zrzeszone w Towarzystwie Gimnazów Poszukujących z Małych Miast i Wsi w latach 2000 - 2006
  • Wychowawcza rola muzyki w życiu młodzieży studenckiej.
  • Obraz własnego "ja" a strategie rozwiązywania przez uczniów problemów. (Na przykładzie wybranych lubelskich szkół gimnazjalnych).
  • Urzeczywistnianie odpowiedzialności przez dzieci i młodzież.
  • Rodzina wiejska źródłem wiedzy i wartości.
  • Wychowanie ku wartościom w rodzinie i szkole
  • Podmiotowość ucznia w klasie szkolnej.
  • Obszary funkcjonowania ukrytego programu (na przykładzie szkół puławskich).

2007

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie tekstu literackiego na zajęciach z dziećmi w klasach I-III w Szkole Podstawowej.
  • Praca z dziećmi uzdolnionymi matematycznie w klasach I-III.
  • Metody i formy rozwijania aktywności czytelniczej u dzieci w szkole podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego Nr 7 w Lublinie.
  • Wychowanie moralne w klasie szkolnej w wybranych gimnazjach miasta Lublina
  • Wartości religijne podstawą wychowania w rodzinach żydowskich
  • Młodzież wobec wartości - miłość, wolność, odpowiedzialność
  • Postawy nauczycieli wobec innowacji pedagogicznych (Na przykładzie wybranych szkół powiatu biłgorajskiego)
  • Wychowanie ku wartościom w wybranych liceach ogólnokształcących miasta Lublina.