Wypromowane prace dyplomowe
2009
Prace magisterskie
- Filozofia dialogu źródłem wskazań wychowawczych teoretycznie i praktycznie zorientowanych.
- Twórczość plastyczna dzieci w w wieku wczesnoszkolnym.
- Integracja ucznia z alergią pokarmową w środowisku szkolnym i rodzinnym.
- Urzeczywistnianie miłości wychowawczej w procesie dydaktycznym
- Role pełnione przez uczniów w klasie, a ich aspiracje edukacyjno-zawodowe. (Na przykładzie uczniów szkół gimnazjalnych województwa lubelskiego)
- Rozumienie i urzeczywistnianie wartości dobra przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
- Baśń i bajka stosowana w procesie wychowawczo - dydaktycznym w kl.I-III jako nośnik wartości.
- Zjawisko ryzyka dysleksji u dzieci w wieku przedszkolnym (na przykładzie wybranych przedszkoli w Lublinie)
- Praca opiekuńczo - wychowawcza w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
- Praca z uczniem zdolnym w klasach młodszych. Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego i mazowieckiego.
- Pedagogiczna działalność świetlicy środowiskowej (Na przykładzie świetlicy środowiskowej "Promyk Dnia" w Chęcinach)
- Praca samowychowawcza młodzieży szkolnej. Motywy i sposoby działania.
- Zjawisko konfliktu uczeń-nauczyciel (Na przykładzie wybranych gimnazjów w Radomiu)
2008
Prace dyplomowe
Prace magisterskie
- Zachowania wobec wartości uczniów sprawiających trudności wychowawcze
- Dyscyplina w procesie lekcyjnym. (Na przykładzie badań szkół w Radzyniu Podlaskim).
- Rozumienie wartości wolności przez młodzież w wybranych liceach zamojskich.
- Podstawy tolerancyjne w klasie szkolnej wobec uczniów innych narodowości.
- Wychowanie przez sztukę w nauczaniu zintegrowanym (na przykładzie Szkoły Podstawowej w Łukowej).
- Rozumienie odpowiedzialności i jej urzeczywistnianie przez uczniów gimnazjum.