Kazimiera Krakowiak

2004

Prace magisterskie
  • Studium przypadku dziecka ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • Rola zabawy w rewalidacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu integracyjnym
  • Studium przypadku dziecka z mozgowym porażeniem dziecięcym.
  • Poradnictwo dla rodzin wychowujących dzieci z uszkodzonym słuchem w opinii rodziców.
  • Studium rodziny wychowującej dziecko z autyzmem
  • Działania wychowawcze pielęgniarki na oddziale dziecięcym
  • Funkcjonowanie szkolne dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności w klasie integracyjnej
  • Plany życiowe młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej
  • Metody wychowania językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii rodziców.
  • Poglądy rodziców niesłyszących na temat wychowania językowego dziecka.
  • Wływ hipoterapii na rozwój psychomotoryczny osób z mózgowym porażeniem dziecięcym
  • Style komunikowania się nauczycieli z niesłyszącymi dziećmi
  • Dziecko z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w ogolnodostępnej szkole wiejskiej/studium pedagogiczne/.

2003

Prace magisterskie
  • Możliwość uczenia się języków obcych przez osoby z uszkodzeniem słuchu w opinii nauczycieli pracujących w szkołach specjalnych.
  • Pomoc rodzinom wychowującym dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii rodziców.
  • Wyobrażenia dotyczące osób niesłyszących w świetle badań rozumienia słów określających ludzi z uszkodzeniami słuchu.
  • Sposoby komunikowania się młodzieży niepełnosprawnej na przykładzie wychowanków Szkoły Specjalnej w Białej Podlaskiej.
  • Tożsamość młodzieży niesłyszącej w świetle badań ankietowych.
  • Specjalne potrzeby dzieci z uszkodzeniami słuchu w nauce czytania i pisania.
  • Wybrane metody rehabilitacji niesłyszących w świetle teorii opanowywania języka przez dziecko.