Kazimiera Krakowiak

2007

Prace magisterskie
  • Humor w procesie dydaktycznym

2006

Prace magisterskie
  • Kompetencja językowa a trudności w czytaniu u uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.
  • Wczesna diagnostyka medyczna i jej znaczenie dla rozwoju i wychowania dzieci z wadami słuchu.
  • Postawy młodzieży wobec osób niepełnosprawnych.
  • Rola języka migowego w wychowaniu dzieci niesłyszących na Ukrainie.
  • Rozwój metod rehabilitacji osób z upośledzeniem umysłowym w świetle polskiej literatury pedagogicznej z lat 1974-2004.
  • Kompetencja językowa a trudności w czytaniu u uczniów klas 6 szkoły podstawowej.
  • Poczucie sensu życia osób niepełnosprawnych motorycznie w wieku 19-35 lat
  • Problemy matek wychowujących dzieci z uszkodzonym słuchem w świetle wspomnień Anny Domańskiej.
  • Pojęcie rewalidacji i rehabilitacji w polskiej pedagogice specjalnej
  • Rola kobiety w rodzinie dotkniętej alkoholizmem
  • Doświadczenia pracy z osobami niepełnosprawnymi we Lwowie.
  • System wartości i poczucie sensu życia u osób niewidomych
  • Specyfika problemów osób z zespołem Ushera na tle środowiska niesłyszących
  • Rozwijanie twórczości plastycznej u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym
  • Udział rodziny we wczesnym usprawnianiu psychoruchowym i terapii logopedycznej dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym
  • Praca logopedyczna z dziećmi w wieku przedszkolnym.
  • Funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych w klasie integracyjnej
  • "Praca logopedów w opinii rodziców wychowujących dzieci z uszkodzeniami słuchu"

2005

Prace magisterskie
  • Wyobrażenia młodzieży klas licealnych na temat osób niepełnosprawnych.