2020

Prace magisterskie
  • Rekrutacja i selekcja w zatrudnianiu pracowników działu produkcji na przykładzie Spółdzielni Mleczarskiej "Michowianka"

2019

Prace licencjackie
  • Work-life balance a zarządzanie czasem na przykładzie pracujących studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze odnawialnych źródeł energii na przykładzie gminy Annopol
  • Zarządzanie marką a zarządzanie motywacją pracowników
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w urzędzie gminy na przykładzie Gminy Garbów
  • Rekrutacja i selekcja pracowników na przykładzie Nadwiślańskiego Banku Spółdzielczego w Puławach
  • Pracownicy obcokrajowcy w sektorze obsługi klienta w Lublinie

2018

Prace magisterskie
  • Satysfakcja klienta a jakość usług świadczonych przez organizację na przykładzie wybranych przedsiębiorstw sektora usług sanatoryjno - uzdrowiskowych
  • Wpływ stylów przywództwa na efektywność organizacji
  • Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie usługowym na przykładzie dwóch organizacji
  • Wpływ kultury organizacyjnej na wizerunek przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej firmy sektora usługowego
  • Wpływ fuzji towarzystw ubezpieczeniowych na zarządzanie zasobami ludzkimi w Proama i Generali Polska
  • Dobór kadry kierowniczej a pozycja rynkowa Polskiego Banku Spółdzielczego w Ciechanowie
  • Wpływ marketingu bezpośredniego na kształtowanie lojalności klientów na przykładzie Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.
  • Badanie poziomu jakości usług kurierskich na przykładzie Poczty Polskiej S.A.
  • Zarządzanie wiekiem jako element zarządzania zasobami ludzkimi na przykładzie Domu Pomocy Społecznej "Betania" w Lublinie i Goldsborough Home Care w Wielkiej Brytanii
  • Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej na przykładzie starostwa powiatowego

2016

Prace magisterskie
  • Kredyt hipoteczny jako narzędzie finansowania rynku mieszkaniowego
  • Atrakcyjność Lublina pod względem inwestycji w mieszkalnictwo

2015

Prace licencjackie
  • Sposoby finansowania zakupu nieruchomości przez klientów indywidualnych jako przejaw zarządzania majątkiem prywatnym